15 December 2011

Stereo Love


Признавам си, поколебах се дали да си взема билети за концерта, гледала съм ги вече поне 4 или 5 пъти...
Как съм могла дори да се замисля?

С три приятелчета под ръка се вдигнахме за към Постхоф, заличка по размери около 1/6-та от Универсиада, където подгряваше местна банда. Като се поогледах наоколо (ако бях в София всички муцуни да са ми познати), хората бяха на средна възраст 45+, което леко ме поучуди, не знам дали и не смути моите малко по-млади спътници, но всичко си дойде на място, когато бандата излезе на сцената.
Не се спрях да скачам, новите им парчета доста ми харесаха, въпреки че ги чувах за първи път.

Преди концерта тримата младежи, с които бях, не бяха чували за групата (разбира се, че знаеха песните им, просто не подозираха че са те), но след това излязох с трима вечни фена, единият даже успя да се снима с Роб, позирайки с новата си тениска с автограф.
Бандата излезе четири (!?!) пъти на бис, нещо, което никога не ми се е случвало на концерт в Западна Европа, което само говори колко силни и истинска са Стерео!

Stereo MC's foreva!

No comments: