26 March 2014

Nicht geschafft


Реших да се явя на изпит по немски C1 просто така, не че ми трябва, ама не знае човек кога ще му потрябва някой официален сертификат. Подготвих се добре, ама факт е, че нямам идея от някои елементарни граматични правила, защото всъщност така и не направих начален курс, просто проговорих и после все ме слагаха в по-висока група. Изпитът мина добре, бях се подготвила, ама писмената част не съм я взела. Устната не беше много лесна също, състои се от три задачи. В първата трябваше да убедя изпитващия, който играеше майстор водопроводчик, който е трябвало да дойде вкъщи да поправи нещо, ама аз не съм се прибрала навреме и трябва да го накарам да дойде пак, ама без да плащам допълнителни пари за второ идване. Във втората спорите за две снимки, коя е по-подходяща към статия в списание, а в третата правиш презентация по случайна тема, която са ти дали 20 мин. по-рано, имайки на разположение само два кратки откъса от статии и една статистика също по падналата се тема. Доста се бях притеснила и думите не идваха, та аз очаквах там по-скоро да са ме скъсали, ама така било писано. Следващият път ще се явя само на писмената част, а дотогава трябва да залягам пак май малко повече над граматиката.

1 comment:

Кристи said...

Весе, много труден изпит... А какво стана после, яви ли се и на писмен изпит?