21 August 2010

Fabric schlager





Втори уикенд съм на уъркшоп за Fabric Electronics с Мика. Късметлийка съм със съсед по маса, който ми помогна с частта с програмиране и за свързването на веригата от резистори, сензори и лед-лампички. Всичко проработи! След това хапвахме сладолед с Марлене и както лакомо си поръчах три топки, така се оказах с топяща се вафлена фунийка и стичащ се между пръстите ми шоколадов сладолед. От заведението се подаде ръката на собственика ръка и ми връчи втора фунийка! :))))))
Градът е залят от сцени с шлагерна музика на живо и в университета седим със слушалки за да оцеляваме.
Мика ни покани на представяне на комикс тази вечер, тя е готвачът, каза че е направила "постни сърми" - това буквално изречено от японка, която живее от години в Линц.
Ххихи - да видим :)

No comments: